Rutinbeskrivning
för större beställning av VIF-Kläder:
Styrelsen
tillsammans med marknadsgruppen har beslutat att beställningar kommer att ske 2
gånger per säsong;
·
Omgång 1
Deadline för lagbeställningar till kassör: 30 september
·
Omgång 2
Deadline för lagbeställningar till kassör: 30 november
Årets
Vassunda kollektion finner du här
Ovanstående
datum ska den samlade lagbeställningen vara skickad till kassören. Ange "<lagnamn> -
Beställning kläder" i rubriken på mailet. Ex. "P2004 - Beställning
kläder". Senast 10 dagar efter beställningsdagen skall pengar finnas på
handbollens bankkonto och därefter skickas beställningen till Intersport. Har
inte betalning erhållits i tid makuleras lagbeställningen.
Bg
nr 283-3523 Vassunda IF Handboll
Innan
beställningen skickas till kassör ska lagets beställningsansvariga säkerställa
att beställningen är korrekt.
*
Spelarna har angivit rätt storlek och antal samt att initialer är
korrekta
*
Ev sponsoruppgifter ska anges vid beställning. Belopp,
företagsuppgifter och förutsättningar ska uppges vid beställning.
* Alla kläder kan med fördel läggas på en och
samma order.
* När kläderna är tryckta och klara kontaktas
lagansvarig för avhämtning på Intersport Boländerna
Ledartröjor som bekostas av föreningen:
Föreningen bekostar
max 4 ledartröjor per lag och år. Valfritt Piké eller T-shirt Entrada. Ledare
får en ny tröja vartannat år. Lagen ansvarar för att begära tröjor och hålla rätt
på att dessa principer följs. Beställs separat, inte tillsammans med lagbeställningarna. Använd samma beställningsblankett (länk till blanketten). Beställning
av ledartröja ska vara kassören tillhanda senast den 15 oktober.
Viktigt
att datumen respekteras.
Lagd
beställning ligger, ändringar efter beställningen gått iväg till leverantör
godkänns inte.
Om
lagen vill beställa större antal inför sommar cup eller om sponsor vill köpa in
till enskilt tillfälle kontakta kassören. Frågor angående overaller och
beställningar besvaras via kassor.handboll@vassundaif.se.
Länkar